新年願望




Happy New Year! 大家飲勝佢,不醉無歸 Yeah ~~~

(貓是不應該喝酒的,請各家大小貓咪不要學,飲到貓咗就唔好啦)



---*
---*---*---*---*---*---*---*---*---*---

說回正題,2010的新年願望是




唔駛做,歎世界





先講歎世界‧‧‧
要歎世界未必需要唔駛做,有時候唔駛做都好苦悶。這幾天R出trip不在家,將可以hea足三天。前陣子病的時候放了一星期病假,每天除了吃藥,睡覺跟覆診外,幾乎足不出戶,打扮化妝,換靚衫通通無心機做。每天都是同一裝束,蓬頭垢面的(我也很有潛質做宅女)。


至於唔駛做
‧‧‧
當然不是指真正的唔駛做(相信他朝有日我不用工作,我將會成為一個宅女,或者是隱閉老人),我是希望唔駛再在這家公司/部門做。以前每一兩年便會轉工/轉舖,很難想像有些人可以在同一部門,同一崗位做上十年以上,但當自己在這裏踏入第五年的時候,由厭悶開始感到害怕,我會否成為十年忠心金牌的領奬者? 

每年的農曆新年,中秋節,聖誕節都是零售業最忙的時候,也是我們最討厭的時節。每當節日過後,做賽後檢討說明年如何如何的時候,我們總會說「明年都唔知係唔係度」,但說「唔係度」的人,明年總會還在‧‧‧年復一年的,很悲哀‧‧‧




今年最大的願望是真真正正的在工作上可以作出轉變。但明年的我,又會否再說同一番話呢?






Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

技術提供:Blogger.

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.